[row]

[col span__sm=”12″]

[title style=”center” text=”حریم خصوصی کاربران در وبسایت یدکی خودرو” color=”rgb(245, 161, 0)” icon=”icon-plus”]

1- یدکی خودرو با احترام به حریم شخصی کاربران، تنها برای خرید محصول، اطلاعاتی را از کاربر دریافت می کند. برای ارسال محصولات از کاربران اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل دریافت می شود تا پردازش و ارسال کالا در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و درصورتی که هرگونه مشکلی بوجود آمد یدکی خودرو بتواند هویت اصلی خریدار را مشخص کند و پاسخگوی کاربران باشد.

2- بنابراین ثبت آدرس، ایمیل و … توسط مشتری به منزله تایید و صحت آن ها است و در صورتی که این اطلاعات ناقص ثبت شوند، یدکی خودرو برای دریافت اطلاعات تکمیلی با کاربران تماس می گیرد.

3- همچنین کاربران می توانند برای دریافت کالا از آدرس و شماره تلفن شخص دیگری استفاده نمایند تا یدکی خودرو سفارش را به آدرس دیگری ارسال نماید.

4- کلیه فعالیت های وب سایت یدکی خودرو مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک انجام می شود و تمامی اطلاعات کاربران نزد یدکی خودرو محفوظ می باشد.

5- یدکی خودرو به هیچ عنوان اطلاعات کاربران را در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار نداده و فقط ممکن است یدکی خودرو به منظور بهینه سازی وب سایت و تحقیقات بازاریابی با مشتریان خود تماس بگیرد.

6- یدکی خودرو ممکن است به منظور رعایت قوانین وب سایت نظرهای ارسالی کاربران را ویرایش کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب سایت یدکی خودرو، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق الذکر به یدکی خودرو اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می نماید.

7- حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران بوده و مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی ناشی از عدم رعایت موارد ذکر شده، با خود کاربر بوده و کاربر حق هرگونه ادعا علیه یدکی خودرو را از خود سلب می کند.

8- یدکی خودرو همانند سایر وب سایت ها تنها از جمع آوری IP و کوکی استفاده می کند. اطلاعات شخصی کاربران نزد سایت یدکی خودرو محفوظ می باشد و از دادن اطلاعات کاربران به شخص یا سازمان دیگر خودداری می کند مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف می باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای یدکی خودرو وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمناً حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

[/col]

[/row]