مقالات

چرا هایما S7 بخریم؟

چرا-باید-هایما-اس-7-بخریم؟؟

هایما S7 یکی از بهترین مدل های شاسی خودروسازی هایما می باشد که با ویژگی های ممتاز و کیفیت عالی توانسته است در اولویت بسیاری از کاربران باشد. این شرکتچینی از سال 2010 توانسته است با معرفی خودرو های شیک و لوکس، دربین برترین خودروسازان جهان باشد.

 

معرفی خودرو چینی هایما S7

قصد خرید هایما S7 را دارید؟ با مشخصات و مزیت این خودرو ی لوکس آشنا هستید؟ قیمت پیشنهادی برای خرید هایما اس 7 در بازار روز چقدر است؟ به منظور کسب اطلاعات کامل در مورد یکی از بهترین مدل های خودروی هایما با ما همراه باشید. در ادامه در نظر داریم به معرفی اطلاعات کامل در مورد این مدل خودرو پرداخته و راهنمایی کامل در اختیار شما عزیزان قرار هیم.

در صورت داشتن هرگونه سوال برای خرید لوازم یدکی هایما S7 و نیاز به توضیحات بیشتر، تردید نکنید با ما از طریق شماره های موجود در تماس باشید و راهنمایی کامل برای خرید قطعات هایما اس 7 در اختیار شما قرار می گیرد. ما اینجا هستیم تا شما از کیفیت لوازم یدکی انتخاب شده راضی باشید.

هایما S7 یکی از بهترین مدل های شاسی خودروسازی هایما می باشد که با ویژگی های ممتاز و کیفیت عالی توانسته است در اولویت بسیاری از کاربران باشد. این شرکت چینی از سال 2010 توانسته است با معرفی خودرو های شیک و لوکس، دربین برترین خودروسازان جهان باشد. خودروی هایما اس 7 ابتدا به صورت هایما 7 در سال 2011 به بازار معرفی شد ولی بعد از آن با تغییرات اعمال شده تحت لیسانس فیس لیفت عنوان جدید به خود گرفت.

نمای-پشتی-خودرو-هایما-s7

مشخصات و امکانات موجود در هایما S7

مهمترین مشخصات هایما S7 کدام است؟ قبل از انتخاب و خرید این خودرو بهتر است با برخی از مهمترین مشخصات آن آشنا شوید، در این صورت می توانید با یک مقایسه ی مطلوب، بهترین خودرو را خریداری کنید. در ادامه برخی از مشخصات هایما اس 7 ارائه شده است، در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مشخصات فنی:

موتور > 4 سیلندر 16 سوپاپ

حجم موتور >  1795 سی سی

تنفس موتور >  توربوشارژ

انتقال نیرو >  دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت >  170 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور >  230 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه

جعبه دنده > 6 سرعته خودکار

حداکثر سرعت > 170 کیلومتر در ساعت

وزن > 1545 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر) > 4530 طول – 1830 عرض – 1730 ارتفاع

فاصله بین دو محور > 2619 میلیمتر

چرا-هایما-اس-7-بخریم

معرفی لیستی از آپشن‌ها اس 7

هایما S7 دارای لیست زیادی از آپشن های منحصر به فرد است. سازندگان این خودرو در تلاش هستند با برخی از استانداردها بتوانند کارایی و کیفیت محصول خود را افزایش دهند. آپشن های رفاهی مختلفی برای ساخت این خودرو، در نظر گرفته شده است. این امر سبب شده است که در مقایسه با خودرو های همرده ی خود دارای مزایای فوق العاده ای باشد. از مهمترین آپشن های خودروی هایما S7 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گرمکن آیینه‌های جانبی
  2. دوربین 360 درجه
  3. سنسور نور
  4. امکان تنظیم برقی صندلی راننده
  5. ترمز ضد قفل
  6. سیستم ترمز کمکی

وجود سیستم کیلس استار در این خودرو سبب شده است که هایما اس 7 در بین خودرو های مشابه خود، دارای کارایی مطلوب باشد. سیستم صوتی مجهز، استارت دکمه ای، سنسور باران، داشتن چندین بلندگو و البته صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، از اصلی ترین مزیت این خودرو در نظر گرفته می شود.

آپشن-های-ماشین-چینی-هایما-اس-7

تفاوت هایما s7 پلاس با هایما s7 توربو

خودروی هایما S7 پلاس و توربو تفاوت چندانی با هم ندارند ولی وجود برخی از امکانات در آنها، سبب تمایز آنها شده است. هایما اس 7پلاس در مقایسه با توربو، دارای تغییرات جزیی است که شامل موارد زیر می باشد:

 

  • تغییر قابل ملاحظه در آینه های جانبی (مشابه شدن با مدل هایما S5)
  • سازکاری بیشتر لچکی عقب با شیشه ها
  • گِل پخش کن های سپر و البته گلگیر

 

تغییرات داخلی در مدل جدید پلاس:

  • داشتن داشبورد شیک
  • افزوده شدن رودری های کاملا جدید
  • صندلی جدید از جنس چرمی پارچه ای
  • افزوده شدن مانیتور بزرگ

در نمونه جدید هایما اس 7 پلاس، برخی از نقاط ضعف هایما اس 7 توربو به طور قابل ملاحظه ی تغییر یافته است. این تغییرات سبب شده است که کارایی این خودرو نسبت به نمونه های قبلی به مقدار زیاد بهبود یابد. البته لازم به ذکر است که قیمت هایما اس7 پلاس در مقایسه با توربو به مقدار جزیی زیاد است ولی ارزش آن را دارد. به منظور اطلاع از قیمت هایما S7 میتوانید با ما از طریق راههای ارتباطی موجود در تماس باشید و راهنمایی کامل دریافت کنید.

سوالات متداول

مهمترین تفاوت هایما S7 توربو و هایما اس 7 معمولی چیست؟ 

خودروی توربو هایما اس مجهز به پرخوران توربو و موتور نسخه ی 1.8 لیتری می باشد. در حالیکه مدل های معمولی دارای پیشرانه های دو لیتری هستند. نمونه های توربو گشتاور بسیار زیادی در مقایسه با نمونه های معمولی دارند زیرا از پرخوران مطلوبی برخوردار هستند. گیربکس مدل توربو از نوع گیربکس 6 سرعته می باشد که در مقایسه با مدل معمولی یک دنده از مدل تنفس معمولی بیشتر است. از یگر تفاوت های بین این دو خودرو می توان به کلید های موجود بر روی غربیلک فرمان اشاره کرد.

 

هایما اس 7 توربو بهتر است یا هایما اس 7 پلاس؟ 

هایما اس 7 پلاس، به دلیل مجهز بودن به امکانات مختلف توانسته است در مقایسه با مدل های توربو کارایی بهتری داشته باشد. از سوی دیگر این نوع از خودرو ها، برخی از ایراد های مدل های قبلی را ندارند.

 

آیا هایما اس 7 توربو ارزش خرید را دارد؟ 

هایما S7 توربو در مقایسه با امکاناتی که دارد، قیمت بسیار مناسبی را برای خرید پیشنهاد می دهد، می توانید با توجه به بودجه ی خود، این مدل از برند هایما را در اولویت قرار دهید. برای اطلاع از قیمت روز هر یک از مدل های هایما با ما در تماس باشید.

 

هایما اس 7 پلاس چه تفاوتی با هایما اس 7 توربو دارد؟ 

عمده تفاوت بین این دو مدل به تفاوت و تغییرات ایجاد شده در تریم داخلی مربوط می شود. تزئینات داخلی، روکش های جدید، داشتن سیستم مالتی مدیا بزرگتر، چند تغییر دیگر در ظاهر آن از اصلی ترین تفاوت این دو مدل در نظر گرفته شود. میزان سوخت ترکیبی در نمونه ی توربو از 9.6 به 8.6 تغییر یافته است

 

رقیب اصلی هایما اس 7 توربو در بازار کدام مدل است؟

اصلی ترین رقیب هایما اس 7 توربو می تواند جک S5 با جعبه دنده اتوماتیک در نظر گرفته شود. این دو خودرو مشخصات فنی مشابه به هم را دارند ولی جک اس 5 دارای قدرت بیشتری از مدل های مشابه خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *